Waarom gaat het bij overbevolking altijd om mensen in ontwikkelingslanden?

Antwoord: We richten ons zeker niet alleen op ontwikkelingslanden. De mensen die de aarde het meest uitbuiten, wonen in rijke landen. Het inwonertal van die landen moet ook flink omlaag.