Vinden jullie niet dat geboortebeperking alleen maar een smoes is om vrouwen langer als arbeidskracht te kunnen gebruiken?

Antwoord: We willen vrouwen zeker niet het recht ontzeggen om kinderen te krijgen en zwangerschapsverlof op te nemen. In een situatie van overbevolking echter mag het verwekken en grootbrengen van kinderen niet door de overheid financieel worden gestimuleerd.